Over Cleanbuilding

Over Cleanbuilding

Cleanbuilding ontzorgt haar opdrachtgevers!

De klant ontzorgen staat centraal in onze visie. Schoonmaak is nog maar het begin van onze dienstverlening! Uw bedrijf moet zich zonder zorgen kunnen richten op datgene waar uw bedrijf goed in is, uw core business. Alle vereiste ondersteunde diensten moeten geregeld zijn en u moet daar zo min mogelijk omkijken naar hebben. Cleanbuilding begrijpt dit als geen ander en richt zich op alle ondersteunde activiteiten die niet tot uw core business behoren. Of het nu gaat om schoonmaak, beveiliging, een verhuizing, het leveren van vergaderfaciliteiten of het organiseren van een bedrijfsevenement, Cleanbuilding ontzorgt u en regelt het!
Ieder opdrachtgever is uniek!

Omdat er binnen ieder bedrijf andere ondersteunde diensten geregeld moeten zijn, richten wij ons op de behoefte van iedere opdrachtgever specifiek. Om deze behoefte te bepalen leveren wij maatwerk aan de hand van een persoonlijk gesprek en een zogenaamde facilitaire scan. In het gesprek geeft u aan welke behoefte u heeft en wat u hiervan verwacht. De facilitaire scan geeft inzicht in uw facilitaire processen met eventuele knel- en verbeterpunten. Aan de hand hiervan geven wij u advies of vullen deze diensten voor u in.
De bedrijfsactiviteiten van Cleanbuilding

Cleanbuilding brengt haar bedrijfsactiviteiten onder in een viertal bedrijfstakken, te weten:

Schoonmaak
Specialistisch Reinigen
Multiservice & Maincontracting
Interim en Projectmanagement

Een scherpe prijs?

Door uw facilitaire activiteiten te bundelen, kunt u aanzienlijke kostenbesparingen realiseren als gevolg van schaal- en efficiencyvoordelen. Dan spreken we nog niet eens over de tijdwinst, die u realiseert omdat het aantal leveranciers afneemt, het aantal facturen dat wordt teruggedrongen en de eenvoud die het voor uw organisatie met zich meebrengt. U krijgt immers één vast aanspreekpunt voor alle ondergebrachte facilitaire diensten. We doen er alles aan uw kosten zo laag mogelijk te houden. We hebben daarom geen dure kantoorlocaties, geen duur lijnmanagement, geen dure auto?s en hoge overheadkosten die u als opdrachtgever uiteindelijk betaalt. Nee, wij besteden veel aandacht aan het beheersen van onze kosten. Dat is terug te zien in ons tarief.
Van schoonmaakmedewerker naar servicemedewerker aan de hand van een voorbeeld

Cleanbuilding maakt schoon op een object met 1 vaste schoonmaakmedewerker.Tijdens een evalutatie tussen de opdrachtgever en Cleanbuilding excuseert de opdrachtgever zich dat hij geen frisdrank kan verzorgen. De koelkast niet is bijgevuld omdat de officemanager, die hiervoor verantwoordelijk is, maar drie dagen in de week werkt. De overige twee dagen zijn de meeste koelkasten halverwege de dag leeg.

Cleanbuilding biedt direct aan om deze werkzaamheden over te nemen. De schoonmaakmedewerker maakt tenslotte de pantry?s toch al dagelijks schoon. De opdrachtgever is zo enthousiast dat de medewerker inmiddels het print- en kopieerpapier bijvult, de planten water geeft, de koffiekopjes in de vergaderzaal aanvult en de defecte lampen vervangt. De opdrachtgever heeft nu de zekerheid dat alles voldoende op voorraad is, dat zijn eigen medewerkers zich primair kunnen richten op hun eigen takenpakket (efficiency) en dat er kosten worden bespaard door het verkleinen van het logistieke proces en aantal leveranciers.